Sklep dla salonów kosmetycznych Sklep dla klientów indywidualnych
Sklep dla salonów kosmetycznych Sklep dla klientów indywidualnych
Lista aktualności

Jak zapakować paczkę wysyłaną do Clareny?

10 marca 2017

W celu zapewnienia usługi najwyższej jakości prosimy o zastosowanie się do poniższych zasad naszego przewoźnika. Pozwolą one przygotować paczkę do nadania, a przede wszystkim zapewnią bezpieczeństwo jej zawartości w transporcie. Pamiętaj, że paczki w magazynach są przeładowywane wykorzystując systemy podobne do tych na lotnisku, dlatego zabezpiecz swoją przesyłkę najlepiej jak potrafisz.

Paczka standardowa:

  • W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki, powinna ona być zapakowana w odpowiednio wytrzymały karton dopasowany do wielkości i ciężaru zawartości.
  • Karton najlepiej zabezpieczyć szeroką taśmą pakową, aby wzmocnić jego strukturę jak i zabezpieczyć przed przypadkowym otwarciem podczas transportu.
  • Zalecamy każdą paczkę dodatkowo zabezpieczyć folią plastikową/spożywczą, dzięki czemu zyskasz dodatkową pewność, że karton nie rozpadnie się w trakcie transportu.
  • Paczkę należy zaadresować podając imię, nazwisko, adres, numer telefonu odbiorcy i numer zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Reklamowane urządzenie należy wysłać bez zabrudzeń, kabli od sprzętu nie owijać wokół głowicy, a wyświetlacz zabezpieczyć pianką lub folią bąbelkową.
  • Części urządzenia reklamowanego (głowice, kable itp.) należy ułożyć i zabezpieczyć w taki sposób, aby podczas transportu nie doszło do uszkodzenia mechanicznego sprzętu.


Przypominamy, że nie wolno łączyć ze sobą kartonów. Każdy z nich powinien być nadany jako osobna paczka.

Formularz reklamacyjny wraz z instrukcją obrazkową znajduje się tutaj.

Informacja:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia danych statystycznych. Ustawienia cookies można zmienić w przeglądarce internetowej. Korzystanie z tej strony internetowej bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Akceptuję